מאמרים

השינוי בשוק הרכב האמריקאי - חלק שני

ההצלחה, הייתה הדבר הגרוע ביותר שיכל לקרות לכל אותן החברות.

כיום, הצרכנים בעולם כולו ואפילו הצרכנים האמריקאים נמנעים מלרכוש רכבים מתוצרת ארצות הברית.

איש לא מוכן להמר על מיטב כספו ולרכוש רכב מחברה שיתכן שתחזיר את נשמתה לרשם החברות הפדרלי בטרם תחלוף תקופת האחריות.

יתרה מכך, שנים של זלזול רשלני במחקר ופיתוח גרמו לחברות הענק להציע לציבור הצרכנים דגמים שוללים גלון בנזין לקילומטר, זאת שבאשר העולם מוצעים כבר דגמים שצורכים עשירית מכך.

יתכן, שבתקופה שבה גלון (קצת יותר מארבע ליטר) על כמה סנטים לא היה מדובר בהוצאה משמעותית אולם כיום כאשר ליטר נפט גולמי נמכר בדולר לפחות מדובר בבשורה שיש בה על מנת להרתיע רבים מהצרכנים הפוטנציאלים.

האיכות של פורד, דודג', גנרל מוטורס ושאר המותגים האמריקאים תשאר כנראה גבוהה למדיי.

אולם השינוי חייב להתחולל על מנת שיצליחו להתואשש ולשוב להוביל את תעשיית הרכב האמריקאית.

חזרה לחלק ראשון